Julie and Natascha are enrolled in a fashion school. Julie cannot afford however to make the clothes that she designs, and Natasha wants to go to New York, but when her mother refuses to provide the money she steals a valuable icon from the family home. Julie also steals the material she needs to make her projects. The two girls are running in the same street, trying to avoid Julie, Natascha is hit by a car...