Two men, a unique friendship, a violent world. Danny is a scruffy small-time chancer, small in stature, but with a sharp eye for a scam. Joseph is a giant of a man, but with the mental age of a seven-year-old and gentle as a lamb despite his extraordinary strength. Living together in their scuzzy inner-city flat, this odd-couple are opposites who can’t live without each other: they pull petty thefts, go fishing and drink beer. They’ve been friends for years – but their relationship is about to be pushed to the limit.