Ana finds a summer job at a radio station. Just after arriving, she realises that her employers treat the trainees very badly, while these young people try desperately to get a permanent contract after their placement. Ana takes it all in good spirit, mocking the bosses and the trainees eager to rebel. Love, jealousy and fun also turn up along the way.