Christelle, a hairdresser whose husband beats her, runs away after a violent quarrel. She ends up in a motel called the Galaxy, frequented by truck drivers and travelling salesmen. Mona, the owner, takes her under her wing and they both become passionately devoted to a TV soap opera entitled "The Ranch of Love"...