Franco spends his last days in the Palace de el Pardo, lost in the deliriums of the past, and surrounded by his family and his faithful military forces. Desperate by the "Caudillo"'s delicate state of health, they decide to resort to the alternative medicine of Doctor Müller, a modern German woman who, before the astonishment of all, will end up becoming the right hand of the Generalissimo.