Fourteen-year-old Wanda moves to Switzerland with her family. Everything should get better there. The big house, the overgrown garden, and the idyllic and pretty city: All this seems so promising. But the new beginning is difficult for everyone. Despite the desire of being an intact family and the desperate effort to get it right this time, old wounds are opened up again.