One morning in Bobigny, a wasted suburb outside Paris, Constance Chaligny’s lifeless body is discovered. Her husband, Jean-Eric Chaligny, is in charge of the National Employers Union. Ousmane is a suburban policeman of Bobigny financial department. He’s working undercover on a clandestine gambling joint case. Arriving on the scene shortly after and taking control of the investigation is the famous Parisian “Criminal Police Bureau”, headed by Captain François Monge. He only has a few days before his nomination as a Chief of his department and he has to make the right impression. As useful as it is, such a collaboration will have the two cops accepting each other, a premise far from given from the beginning.