In accordance with the General's wishes the live broadcast takes place on a golf course located in the middle of the desert. Ever since the Vietnam War, Jane, a former peace activist, and the General have hated each other. In spite of this they grow closer as the General impresses Jane with stories about his experiences as commander-in-chief during the recent Gulf War.