The tension is palpable in Pascaline and Angelo’s restaurant, Brasserie Romantiek, on Valentine’s Day. While Paul and Roos’s evening is going downhill, Walter is trying to score with Sylvia. And just when the evening is in full swing, Frank, Pascaline’s ex-lover, walks in.