During an unusual heat wave in Switzerland, Bridget Blanchard, a famous but shy wedding cake baker from Switzerland, and her very best friend, Izzy, a love crazed sculptress, find themselves in love with the same man, Rupert, whom they met through the personals and just hours before Izzy's wedding.