A candid portrait of today's youngsters in Poland, a generation expecting their demands and pleasure to be within arm's reach. The pleasure targetted by 17 year-old Natalie, the main character in the film, is to have a child like Britney Spears, Nicole Richie and all the stars she follows in magazines, on television and the Internet. A desire which will be met with the consent of Natalie's boy-friend. The young girl thus gives birth to a child and the couple have to play the part of parents while still being children themselves.