13 year old kind-hearted Sonja arrives at a tiny village together with a company of bandits. But there is a curse on the village. A long time ago, the King’s only daughter Goldhair disappeared while searching for the Christmas Star. The Queen died of a broken heart, leaving the shattered King all on his own. From that day on, the King cursed the Christmas Star, thereby causing darkness and grief to descend upon the land. However, an old sage has revealed that Goldhair is still alive, and will return only if the King finds the way back to the Christmas Star. Ever since, the King has been searching for the Christmas Star every Christmas, but all in vain.