Bad timing! The funeral of Zef’s wife right when Roni’s daughter is getting married! That unexpected event only makes the existing conflicts between the two brothers worse. Their professions, their life choices and even their wives couldn’t be more different. Religious austerity on one side, intense enjoyment of life’s pleasures on the other. They have nothing in common but their aging father who’s losing his grip and their respective daughters who adore one another. From London to Paris, New York to Saint Tropez, showdowns, misunderstandings and betrayals all serve to blow up the family landscape. But out of the rubble of those arguments and haphazard reconciliations will blossom a beautiful love story -- or two!