Clemens Trunschka is not doing so well. With spotty employment and a shaky marriage, he’s pretty much lost any claim to being a “functional alcoholic.” The more accurate term for him would probably be “lousy drunk.” So when an opportunity arises to help a German company recruit an American candidate as its CEO, Trunschka seizes the chance to get back in the black—with both his finances and his family.