Welcome to the scandalous world of Paul Raymond, entrepreneur, impresario, and the “king of Soho.” Seeing mediocrity in the smutty sex parlors of London, Raymond unveils his first “gentlemen’s club” in 1958 and gradually builds an empire of clubs and erotic magazines that brings him vast wealth while affronting British sexual mores. It also brings a litany of obscenity charges, a failed marriage, troubled children, and personal tragedy.