The unconventional and passionate affairs embarked upon by two lifelong friends, Lil and Roz, who fall in love with each other’s sons. Afraid of facing the ire and judgment of their insular seaside community, they continue the relationships in secret over the years. Once the affairs are discovered, the revelation threatens to tear apart their lives and those of the young men, who must eventually choose between following a well-worn path or their true desires.