Guided by a new star, three men embark on a journey full of adventures and magic into the unknown. They share their wisdom and join forces to find the royal treasures destined for the true king and finally confront the threat of Herod and Belial. The beginning of the reign of the Messiah will end the power of tyranny, however new powers and surprises will await our three heroes.