Mark Feinman has a dream; he's stranded alone on a desert island, but he doesn't know why. In a flash of inspiration he realises his dream is a premonition and immediately sets up a touring theatre company with his two friends, Hettie and Jason. Their mission: to bring a radical reinterpretation of Shakespeare's Tempest.