The story of Bettie, a woman in her sixties, who suddenly finds herself abandoned by her lover and in charge of a family business on the brink of collapse. What should she do with her life? She jumps in her car to drive around the block, but instead escapes. Along the way, there will be chance meetings and a gala of former beauty queens, she will renew ties with her daughter and meet her grandson, and perhaps she will find love at the end of the road... The future will start to look brighter.