The third film in the Paradise Trilogy tell the story of the 13-years-old Melanie. While her mother (Theresa) travels to Kenya, Melanie spends her holiday in the Austrian countryside at a strict diet camp for overweight teenagers. Under the supervision of a tattooed trainer and a creepy doctor, the teenager attempt to do sports during the day and secretly get drunk in the evening. Between physical education and nutrition counseling, pillow fights and her first cigarette, Melanie falls in love with the doctor who is 40 years her senior.