Luis leaves his partner and flies to Berlin from Spain for a weekend of lighthearted partying, experimenting with drugs and casual physical encounters. He meets Viktor, a mysterious man who holds a fascinating, disconcerting attraction. Struggling with his inhibitions about being overpowered by a stranger, Luis submits to Viktor with a trusting passion. Shortly afterwards, Luis is confused with a missing Greek named Dimitri who is being desperately sought by his sister and cousin. Although Dimitri is Viktor’s ex-partner, Viktor has no explanation for his disappearance. Plagued by nagging suspicions, Luis nonetheless becomes further entangled in Viktor’s capricious and powerful aura of control and submission. This draws him into a quagmire of mysterious signs and dangers where soon even reality itself begins to seem like an illusion.