Two couples in a restaurant. Elena and Chus are having dinner with a group of friends but it does not stop them arguing. Close by, Sara and Óscar, try to avoid the shipwreck of their marriage. They do not know each other, but the two couples find a temporary solution to their problems. A few years later they meet again, this time in the emergency hall of a hospital. Elena and Chus share a baby, but they have taken different paths. Sara and Óscar have suffered a great misfortune, and they have been speaking different languages ever since.