Silvio Berlusconi. An audience and cruise liner entertainer who first became a successful entrepreneur and then prime minister. a sudden rise that got halted just one step before the most sought-after goal had been reached: that of holding the highest position in the Country, the Presidency of the Republic. S. B. I knew him well is a docu-film exploring the secrets, lights and shadows of his story composing an intimate portrayal of the man who tied his faith to that of post-cold war in Italy.