After Penultimo paesaggio, the final chapter of a diptych about love relations. Another man, another woman, the same city: Paris. The two meet, they chase, they escape. Inspired by the "White Nights" by Dostoevsky, the film takes place in four movements. Four nights in which the two lovers are accompanied uncertain and are reflected in a Paris lit by a dazzling white city that combines day and night.