August 3, 2010, Pima County, Arizona—Deep in the sun-blistered Sonora desert beneath a cicada tree, border police discover a decomposing male body. Lifting a tattered T-shirt, they expose a tattoo that reads “Dayani Cristal.” Who is this person? What brought him here? How did he die? And who—or what—is Dayani Cristal?