Ernest, a famous architect, lives only for his work. One day, he receives a call from the Swedish police, which makes him decide to travel far away to Kiruna, in Lapland. He must go there to identify the corpse of a perfect stranger, the son that he's never known. He crosses paths with Magnus, a young, sensitive man who is the total opposite of the authoritarian and suspicious Ernest. This journey in the company of a possible son will reveal to Ernest an unknown part of himself and help him come to terms with the meeting in Kiruna.