Heavy clouds hang over the tobacco fields in the mountainous jungle of north western Argentina. Here, far from the big city, live Ernesto and Helena. They long to have children, but their passion is spent. One day, Helena’s cousin Joaquín arrives. He has just gone through detox and his mother has banished him to this remote place for rehabilitation. Although they all keep to themselves, the young man’s presence brings life to their marriage. An atmosphere begins to develop that nobody can control.