The story of Liling, a young woman who’s a DJ in Taipei, who has to face the blindness of her aging mother, who lives in a tiny fishing village. Her mother suggests she’s developing a sixth sense to replace the loss of her vision, something her city-girl daughter finds hard to believe. The fact she only drops in occasionally on her mother causes friction with her brother, who looks after her in her absence. At the same time, the professionally successful daughter takes up a friendship with a retired biologist who’s supplementing his pension by making science-fiction drawings that seem somehow connected to everything else that is happening.