Adrian has had premonitory powers since he was a child and was taken in by a cult of clairvoyants called Utopia. He, too, sees dead people, but having been unable to save several of them- including his own parents- from their fates, he fears and flees his powers. Dedicated to saving the lives of certain chosen people, Utopia calls on Adrian to fulfil one final rescue: Angela, a traumatised woman embraced by a South American guerrilla sect but unaware of the murderous rituals they enact.