Frenchman Fabrice Champion trained for a career in the circus from childhood. By the age of twenty, he was ensemble Les Arts Sauts’ top flying trapeze artiste. But then, in 2004, this agile performer was obliged to reinvent his life when a tragic accident left him a tetraplegic. Trapped on the ground, he requires time to come to terms with his new existence, and his rehabilitation is both tortuous and exhausting.