Associates in an architectural firm, Bernard and Adrien lead such different lives that no rivalry would ever interfere with the complicity that unites them. Bernard’s existence is paced to the joys and responsabilities of being a father of a model family, whereas Adrien’s attractively disordered one is improvised day by day.