A real estate developer, on the brink of bankruptcy, travels with his wife to a lavish and remote property to close a prospective deal in a last ditch attempt to save his life as he knows it. But in the end, what transpires within the walls of that glass house where six lives intersect, has little to do with money, and everything to do with the human condition: lives and psyches are laid bare, others are obscured, and still others are simply left to wonder at just how narrow is the line between what is real, and what is perceived.