This is the story of a revolution. A slow revolution, a revolution at a snail’s pace. One that’s been going on now for 25 years and still shows no signs of coming to a stop. Its lìder maximo is Carlo Petrini, better known as "Carlìn". He’s the man who invented Slow Food and Terra Madre. In 1986 Carlìn founded the ArciGola gastronomic association in Italy and, three years later in Paris, launched Slow Food, an international anti-fast food resistance movement. Without ever leaving his native Bra, a small town of 27,000 inhabitants, he has created a movement that now spans 150 countries and has transformed gastronomy forever.