Geena and Jay are young lovers from opposite sides of the East London racial divide. Geena is second generation British Asian, born of a Gujurati family. Jay is small town, white and working class. Fresh from leaving school in the West Country, 18 year old Jay joins his elder brother Darren in London, working alongside him in the East End clothing business. Geena starts her business studies course.