During a penitentiary permit Daniel kidnaps his son Dani with the intention of taking him out of the country. He is chased by his father in law, the judge de La Morena a corrupted men who kept him away from Dani and his own wife Elvira. Daniel decides to hide in the same town where his best friend Pilar is shooting a western American B movie. There he will meet Soledad, an impetuous apache who will make him have doubts about his goals.