Frank knows a thing or two about being a lawyer, but he's not too keen on the goings-on at home. He comes home one night and finds out that Carlota (his teenage daughter) hasn't come home at all. He fumbles around the streets of Madrid and finally finds her at a disco. The two get into a heated argument that climaxes when Carlota reveals that she's not as innocent as he thinks. But no sooner does Fran start to put his foot down...