Four stories intersect within the community for the rehabilitation of drug addiction at Villa Maraini. Against the background of the real Rome, the characters face the insurmountable wall of social exclusions. Social workers of the community, often former addicts, can only watch on the tragedies of users, on the way to a remote and often unconquerable future redemption.