Military dictator Augusto Pinochet calls for a referendum to decide his permanence in power in 1988, the leaders of the opposition persuade a young daring advertising executive - René Saavedra - to head their campaign. With limited resources and under the constant scrutiny of the despot's watchmen, Saavedra and his team conceive of a bold plan to win the election and free their country from oppression.