Young cat-thief Vinny has one last job to do: steal a case from local thug Big Leo and deliver it to an anonymous client... After that it is off on his travels and a new life. But on his return from snatching the case, Vinny is picked up by a beautiful hooker called Chianti and next morning he finds that she has run off with his hotel keys, his trousers and, worst of all, the case! Vinny sets off to find Chianti and retrieve the case before the drop-off time.