At the end of the twentieth century, somewhere in New York lives a woman with blue hair who cries blue teardrops. Her name is Jill Bioskop. She does not know it yet but the god with a hawk head crossed half the universe to find her. Horus is condemned. He only has a week before him. A week to find Jill in the big city and try and seduce her.