Recently widowed, Nestor has become infatuated with Maribel, his cleaning lady's daughter and wants to legalize their relationship at the earliest opportunity. But Maribel has plans to go to Barcelona to work on the S&M club run by her sister Angela. What's more, she has fallen head over heels for Manolo, an ex-legionnaire, presently working as a debt collector, and dreams of an exciting, surprise-filled life at his side.