Laurent and Delphine are twenty and have been in love since they were teenagers. They live in a small provincial town with Laurent’s father, Norbert, a dynamic sixty-year-old. While Laurent gets swept up in some risky deals, Delphine falls passionately in love with David, a man with whom she is no longer afraid of the future. But Delphine is expecting Laurent’s baby...