Chasing Rainbows is a story about the illusion of becoming rich in Romania. In a country where stories of striking it rich are everywhere, anyone thinks such a thing is not only possible, but it’s easily achievable. The storyline follows two destinies: one is of a young couple that could have gotten rich and the other is of a man who, because of his lack of knowledge when it comes to modern technology, gets fooled by e-mail spam.