Overprotected by her parents, Pelayo, an immature boy, is banished from his lost village after yet another act of vandalism. He is sent to Madrid so that he does something with his life. His uncle Lorenzo, a boss of a large company takes pelayo under his wing. Pelayo's father will not allow him to come home until he grows up and finds a wife.