An intimate, and often humorous, portrait of three generations of exile in the refugee camp of Ein el-Helweh, in southern Lebanon. Based on a wealth of personal recordings, family archives, and historical footage, the film is a sensitive, and illuminating study of belonging, friendship, and family in the lives of those for whom dispossession is the norm, and yearning their daily lives.