This film is a newsreels. A newsreels which present some views, scenes, moments of the class struggle in Madrid: The 15 M. The 15 M is the first major “movement” in the beginning of this XXI century. A deep movement, trans-border and trans-historical, which come from afar, and reactive and work these ideas and concepts that were thought forgotten: demos, logos, revolution ... Plaza Puerta del Sol, 15 M, past and future meet in the present, where they are produced and constantly reinvented. To Madrid, Place Puerta del Sol, the countries of Europe and the world have turned like the flowers to the sun.