Fresh from College and eager to explore Europe, Charlie takes a leap of faith and arrives in Italy without plans, friends or a place to stay. He’s ready to experience the world, meet new people and at all costs, postpone adulthood. It doesn’t take long before he’s running from the Mafia, falling for a beautiful Italian free-spirit, Valentina and partying a little too much with the self-proclaimed King of Bolognia, Lele. Charlie may have graduated College but he’s about to fail in the real world; that is until he finds a way to afford his new lifestyle.