2013. A mysterious epidemic spreads across the planet. Humanity develops an irrational fear of open spaces that causes instant death. Soon, the world population is trapped inside buildings. As Barcelona descends into chaos, Marc sets off on a quest to find Julia, his missing girlfriend, without ever going outside.