After 15 years in prison, Jo returns to his former neighborhood - Menilmontant, a collection of high rise estates on the gritty outskirts of Paris. What used to be his patch has completely changed; new gangs and new codes now rule this place. Jo finds it difficult to settle back into life on the outside, especially when he discovers that the woman he used to love is the mother of a 14 year old boy.