Former criminal Jacob Sternwood is forced to return to London from his Icelandic hideaway when his son is involved in a heist gone wrong. This gives detective Max Lewinsky one last chance to catch the man he has always been after. As they face off, they start to uncover a deeper conspiracy they both need to solve in order to survive.